|
|
|
|---|---|
|
Halloj och glad midsommar, hoppas att ölen slinker ner fint nu mot kvällen! Har lite problem med min bluetooth i min e61-05 är så att den säger Mobile phone not installed, det har funkat klockrent tidigare men inte nu. Har provat att reboota idriven (mute,eject,eject) då står det att man ska aktivera i service menu men sen står det som jag nämnde tidigare. Någon som har varit med om liknande? Mvh Mattias | |
|
Hej misstänker att du inte byt batteriet än 😉 Börja där även nu Vi konstatera ju att det var dåligt Mvh |
|
|
Haha det kan vara så att det är boven i detta drama också alltså. Tack igen! :) |
|
|
Hej igen! Har provat att byta batteri nu, får det fortfarande inte att funka. Någon som varit med om liknande problem? Mvh |
|
|
Va in till bavaria och pratade med en jag känner som sa att man iallafall kan börja med att prova att programmera om bluetooth modulen men att det inte går att uppdatera bara bluetooth modulen utan då uppdateras hela bilen, min bil är inte uppdaterad sedan jättelångt tillbaka (sedan bilen var ny ungefär). Han nämnde att det har hänt att ccc enheten inte klarar av det stora "hoppet" på mjukvara som blir från 2005-2015 och kan i sin tur leda till att skärmen dör och man måste kanske måste byta ccc för att det ska fungera igen. Tänkte bara kolla om någon annan varit och uppdaterat mjukvaran i sin e60/e61 utan problem? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.