|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det någon som monterat ett icke-original M-paket på F10/F11? Jag har som tumregel vanligtvis att inte köpa något annat än originaldelar men prisskillnaden är väldigt stor i detta fall så det är klart man överväger det hela. Det jag tänker på är detta Länk | |
|
Om någon annan är sugen på att göra samma grej så kan jag rapportera att det går alldeles utmärkt! Skulle vilja säga att passformen är 95%, över förväntan för min del. Bilder: Länk |
|
| Sweet. Kostade lackeringen då? | |
| Jag har kontakter så betalade inte så mycket. Men skulle gissa på att det är någonstans kring 5-6000:- "vitt" | |
| Ok, bara fronten kanske kan kosta 2500kr då. Blev riktigt fint iaf. | |
|
Tack, är själv väldigt nöjd! Stötfångaren fram gör enorm skillnad. Ska dock tillägga att jag inte köpte kitet som jag länkade till i första inlägget utan detta: Länk |
|
|
Sweeeeet... ser riktigt fint ut. Har alltid suktat efter M-paket till min F11. Monterade du allting själv? Är det väldigt svårt? |
|
| snyggt! | |
|
Tackar! Jag fick hjälp av en vän att montera det men allting är lätt åtkomligt och logiskt ditskruvat. Cirka fem timmar kan man nog räkna med för allt jobb. |
|
| Senilsson du har Powerpost | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.