|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en BMW 2002 -71 som köptes av min far i början av 80 talet och som sedan 10 år tagits över av mig. Den renoverades i samband med mitt övertagande till originalskick och efter att ha kört den några år har den stått avställd i utrymme med konstant luftfuktighet. Lite småfix inför besiktning men ingen rost och går bra. Har nu insett att jag tyvärr vare sig har tid eller plats för denna klassiker. Vad tror ni man kan begära för den och hur går man bäst till väga för att hitta seriösa intressenter? Hälsningar, Christian | |
|
Hej Har klurat lite på frågan, och den här är med förgasare och de betingar dock ett lägre pris än ti eller tii. Jag hade satt ett utgångspris på 60 tusen, men då ska den vara i riktigt fint skick. Seriösa intressenter är det gott om, men oseriösa ännu fler! Tyvärr hittar du de lite varstans, men börja här eller på BMW Club Schweden. Lycka till |
|
|
Tack Skorpionen! Får väl ta och lägga ut annonser framöver. Någon här inne som är intresserad är det bara att höra av sig :-) Omlackad i originalfärgen Malaga-röd. Mvh Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.