|
|
|
|---|---|
|
jag vill veta hur man får bort pppp från min färddator på min BMW 750ia. jag bytte lampor och sen stog det pppp. jag har prövat att kopla bort batteriet en längre tid. jag har prövat en annan dator och då funkade den. så jag vill vet om det går att få igång min igen. tack på förhand mvh fredrik | |
jnse |
Det här svaret lär väl inte precis hjälpa så mycket, men enligt instruktionsboken ska man åka till en BMW verkstad ifall färddatorn visar PPPP.... -- Johan Stålnacke '88 BMW 735ia '02 Yamaha Mountain Max 700 '93 Honda CR250R '88 Ockelbo 4500 |
| Sök på bmwsektionen på roadfly.org så hittar du diskussioner kring detta. | |
|
starat motorn så försvinner pppp sen kan du ställa in tiden osv. lycka till. MvH Bmw 4-ever |
|
|
så enkelt var det för mig oxå, efter uppstart tog det max 30 sekunder så försvann PPPPP gissa om jag blev happy ; ) Hoppas det löser sig. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Hejsan, i höstmörkret....jag var precis nu ute och bytte lampor i min färddator, sen PPPP....men som ni nämnde, 1-2 minuter senare slog jag på tändningen och allt ok, bara att ställa klockan....mitt tips wazze, du har tydligen testat en annan och den funkar, men funkar din i en annan?? om inte, en tripp till BMW- verkstan är nog det bästa. Hoppas det fixar sig på ett bra sett. PEO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.