AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.893

Blåtand i en 523i F11 -11

Tja!

Funderar seriöst på att skaffa mig en 523i F11 -11.

Nu har jag hittat en som passar i utrustning, rullade mil osv MEN den saknar blåtand. Är detta något som man kan fixa i efterhand och i så fall har någon här någon uppfattning om vad det kan kosta?

Sen är det så att bilen rullar på 18" men jag tänkte byta till 17" eftersom jag är ute efter komforten. Några tips på vilken bredd det är som gäller då? Ska man hålla sig till så smala som möjligt och ska man hålla sig ifrån Runflat?

Tacksam för svar!

/Jesper
Visa användare
378
Palikovich
BMW i3s 2018
Om allt annat önskad utrusning finns i bilen köp.
Du kan fixa detta i efterhand men det beror på vad du vill ha för blåtand och
vilken utrusning bilen har i övrigt.
Jag hittade i vintras en bil som jag tyckte va utrustad med nästan allt som jag ville,
det saknades bara blåtand. Jag satsade på den tyska fiscon varianten, dyrt men tycker den är värd dessa pengar. Ganska nära originalet.
Original blåtand kan du också få men det är krångligare med omkodning mm
Eller du kan köpa dom billigare varianter får några hundringar men jag va inte nöjd med dom.
Parrot är en bra alternativ, men som sagt beror på vad du vill!
Sök det finns ganska mycket skrivet just om blåtand i detta forum.
js
1.930
jsn
i5 m60 -24
Jag kör centraleuropeiska dubbfria 225 på 17" på min f10 och tycker det funkar utmärkt.
ka
1.393
kamel2
Bmw M135ix VW Passat GTE
Bmw 535ix GT såld
Bmw 525i E61 såld
Bmw 525i E39 såld nu skrotad
Bmw 328i E46 såld
Bmw 316i E46 såld
Bmw 316i E36 såld
Bmw 528i E28 såld nu skrotad
Köpte blåtand på Kjell o co för 499kr. Ljud o telefon. Funkar utmärkt! Cigguttag o line in i mittfacket så är det färdigt:-)
En fråga till er kunniga..
Med utrustning 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. och
6FL USB-/AUDIO INTERFACE i en F10 -10 kan man då streama musik via telefonen eller måste man lägga till något? Vad innebär USB AUDIO egentligen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.