|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funderar lite angående priset på en -07 e92 335i. Lågmilad(under 5500) men 8 ägare(varav 5 privata). Sv-såld,M-sport in- och utvändigt, DKG-låda, skinn, ingen navi. 225K, är inte det lite väl högt? Enligt bilpriser.se ska den ligga på max 193K privat. Vad tror ni andra? | |
| DKG finns inte på så tidiga modeller. | |
| Jag kanske missuppfattat DKG helt och hållet, är inte det lådan med paddlar på ratten? Bilen har det iaf. | |
|
Nej det handlar inte om paddlarna utan lådans konstruktion. DKG är en dubbelkopplingslåda, de tidiga har en konventionell automatlåda. Båda är bra. ------- //Lövet |
|
Buspelle |
Priset är tveklöst för högt, de låga milen till trots, och ingen navi är ett stort minus på en bil som denna. Max 175 skulle jag säga. |
|
Undrar om man verkligen kan få en e92 335:a i toppskick till det priset? En annan bil jag tittade på för ett par veckor sedan hade gått 8K, ingen nämnvärd utrustning, den gick för 189K och blev såld direkt. Förövrigt tycker jag att bilen har väldigt långa intervaller på oljebyten(bilen är uttagen april 2007): Oljebyte 1: 2009-03 (2000 mil) Oljebyte 2: 2013-07 (3500 mil) Nu har den gått 5200 mil. Är det inte extremt lång tid mellan oljebytena(4 år)? Behöver jag vara orolig? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.