|
|
|
|---|---|
| tja usb uttag som finn i förvarings fack framme värkar vara inaktiv. vet ni hur kan man aktivera och aux uttag vid armstöd facket kan man ha usb minne med mp3 ljud filer med hjälp av usb adapter? | |
| USB-uttaget i din F11 är för uppdatering av systemets mjukvara. AUX-uttaget fungerar som alla andra AUX, dvs valfri ljudkälla med 3,5mm utgång. | |
| Nja USB-uttaget skall fungera att spela direkt ifrån (men även uppdatera mjukvara) I idriven skall du kunna se vad som finns i USB-uttaget, och även när du kopplar in något i aux-uttaget, annars är det något som är tokigt. | |
|
Min kusin har en f11 med med USb han sfunkar inte heller, någon som vet mer om den är endast till uppdatering? BMWCS medlem nr. 08105 |
|
| Mkay, kan tänkas att jag minns fel. Är det inte så att handskfackets USB används för dels uppdatering men även import/export av musik till CIC's HDD? Dvs inte uppspelning? Vad säger manualen, jag har ingen F07/10/11 kvar längre? | |
| Vet ej om vi pratar om olika USB-uttag, men det som finns i förvaringsfacket i armstödet mellan framstolarna fungerar utmärkt att spela upp musik ifrån. | |
| Jag menar usb uttag som finns i förvaring facket fram inte mellan sitsen där har jag bara aux den värkar vara helt off med. När jag sätter in usbn jag ser inget på skärmen, det känns som den existerar ej. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.