|
|
|
|---|---|
|
Hej, Köpte nyligen en M3 som var importerad från Usa vilket betyder att mätartavlorna ser lite annorlunda ut. Jag har försökt hitta var man kan beställa en europeisk tavla (är inte ute efter ett helt mätarhus utan endast tavlan) men bara hittat en polsk sida som känns tveksam. Här är länk: Länk Har ni några andra tips på var jag ska vända mig? Och för att sedan få den på plats måste man öppna upp mätarhuset men hur gör man med nålarna/visarna i mätarhuset? Jag måste ju ta bort dom för att kunna få skivan på plats. Hur gör man det? Är de svåra att sätta tillbaka så de sitter exakt rätt? Tacksam för hjälp! Mvh | |
| 380kr kanske kan vara värt en chansning? | |
|
...som förmodligen fångas upp i carfax, om US import....blir avslöjad om den skruvats....dessutom, om inte direkt-import, då kan det ha fixats i ett "mellanland", men det syns också, just på USA importer. Om det är helt clean, då är det inget stort problem....så du får bedöma själv, inget normalt problem att direkt-översätta mätar-ställning genom byte, men det finns många som blivit förskönade.... em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.