|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Micke och wolv: tackar för ett bra initiativ, hoppas bara vi har lite varmare i luften nästa gång. Jag hann snika till mig lite tid på jobbet idag för att kolla på bilderna, många var riktigt bra. Mvh. Bert-Ola endast modem! :( |
|
som sagt var så hade det ju varit lite roligare om det hade varit lite varmare, men jag skall verkligen inte klaga för det var skitkul i helgen och jag måste ju bara tacka för en trevlig kväll och framför allt micke för sovplatsen och grillningen och inte minst saitsingen runt karlskrona... 850 Jaa sån är jag |
|
|
Simba: Hehe, jag kommer snart till Göteborg och då är det bara att bjuda igen... Hehe, Göteborg är nog lite större men vadåda??? Sån är du... Mvh. Micke Olsson |
|
|
Min lilla M ska in på konservering nu men till våren vore det kul med en träff i GBG... Grillning och tältning vore perfa... Folk som ställer upp finns ju som synes... :) // Ha det M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Jag tror till å med att vi var 25 stycken om man ska va´petnoga :) Var ju en som inte ställde sig hos dom andra bilarna på torget...sen nu när jag räknar på korten så får jag det till 25, alså om man räknar med dom två som stack tidigare från preem..lr har jag fel? ///Henrik |
|
|
ZESY: Kan säkert vara så, det var min dotter som räknade på plats. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Ok, spelar ingen större roll egentligen... Tänkte bara informera detta forum om vad dom missade. Dom som inte var där då tänker jag på. ///Henrik |
|
|
Mycket bra bilder me´ måste jag ju säga... ///Henrik |
|
|
Sen tillkom ju jag senare på kvällen.... Bättre sent än aldrig ;) ///Mats |
|
|
Wolv: Jag snodde dina bilder och la upp dom på touringklubbens hemsida tillsammans med dom jag tog. Hoppas att du inte slår mig för det... Är det någon mer som sitter på ett gäng med bilder från i lördags så maila dom till mig så lägger jag upp dom på liknande sätt. Här hittar du dom nya bilderna. Klicka på Karlskrona. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke: Jodå, jag har ju några också... Har bara inte tankat över dom från kameran ännu, men jag kan maila över dom till dig ikväll kanske? Får se om jag har tid... Måste ju ut i garaget och putsa på... Nej visst fan, finns ju ingen kärra där längre... Jag mailar dig så fort jag orkat ta tag i det hela, OK?? /Kidde PS. Det var jag som stod "utanför" på torget... DS. V8:an saknad... |
|
|
Vet de´, Vet de´!! :) ///Henrik |
|
| Micke: nemas problemas :) | |
|
Nu är det FILMTAJM... Jag har lagt ut filmer på touringsidan, klicka på Träffar/Karlskrona och skrolla lååångt ned på sidan. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.