|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
Nordis |
Oki! Vi syns! M Nordis |
|
Tack för en bra och rolig träff! Ingen hade väl trott att det skulle dyka upp så många bilar?? Någon räknade till 24 stycken! Tycker det var kul att träffa en massa trevliga BMW-människor. Jag har lagt upp bilder från träffen med mycket varierande kvalitet, men de är alla ocensurerade. :) Kolla in Länk Om någon tvunget vill att jag ska censurera regplåtarna så hör av dig till mig så ska jag se vad jag kan göra. |
|
|
Vill åxå passa på att tacka för många fina bilar att titta på och många trevliga människor att prata med.. Hoppas ingen tog illa vid att jag la lite gummi innan jag körde iväg =) Kommer gärna nästa träff med om det ligger i närheten. Tack!! \\ ZAK [ICQ 10472669] |
|
|
Vill också passa på att tacka för en trevlig kväll!! Vi som stannade längst framförallt... Mycket trevligt grabbar!! :-) Måste helt klart göras om!! /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det där gjorde ni bra grabbar!! Wolv:funderar du på en Opel i vinter?:D Trevliga och bra bilder. MVH Hasso |
|
Ja, det får man säga var mycket trevligt...återkommer gärna var kul å se så många fina bilar... det bästa var väl å få se alla uppradade på torget efter varandra :) go känsla med när vi gled allihopa genom stan ///Henrik |
|
|
Verkar varit en kul träff! synd att man inte kunde komma, har landställe i denna trevliga stad. kommer gärna nästa gång! mvh kalle |
|
|
Vi vill också tacka för en trevlig kväll. Hoppas att det bli fler gånger..... M.V.H Mikael och Tina |
|
|
Vilken kanon träff det blev. Vill tacka Wolv och Micke Olssoon för att ni fixade denna trevliga BMW träff. Ska vi göra om det snart? Det vore kanon skoj. KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Wolv:Kunde du inte be killarna på BMW POwer att lägga ut dina bilder,samt komentarer vilkas bilar vi ser på bilderna??Vore väldigt skoj att se och läsa för en som inte var där.... Mvh Ricke |
|
|
tackar för en trevlig träff alltid lika roligt med likasinnade synd bara att ja va tvungen att köra hem tidigare pga födelsedags fest ///M V H ----------------------------- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
Maria Mårdh |
Det verkar ha varit en jättekul träff, kanske kommer jag att dyka upp nästa gång ... Länk |
|
Fan Robin, är du redan så pass nykter att du kan uttala dig om gårdagen:o) Lite bekymrad över att inte Micke Olsson skrivit nåt här ännu!! Han var eld och lågor igår, så det kommer nog nåt mycket positivt från honom snart misstänker jag!! Wolv: Sjyssta bilder:o) Hoppas det kommer ett reportage om träffen också som sagt!! /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
hasso: Hmmm opel? nu hänger jag inte med riktigt... :) Jag och Micke ska försöka oss på att skriva ett litet reportage om träffen. Micke tog väl 100+ bilder igår också, så bildmaterial ska vi väl inte lida bist på iaf! :) Förhoppningsvis ska vi, med hjälp av alla, kunna reda ut vilken bil som tillhör vem. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Wolv: väldigt mycket av det märket på en del bilder:)) MVH Hasso |
|
Jag var den enda som åkte m5.... :) Kanon kul träff, synd bara att jag fick åka så tidigt men nästa gång så ska jag inte ta med någr gnälliga plare som hällre sitter hemma och dricker än att vara på en BMW träff.... Ha det :) M5 I LOVE -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Ok, då ska jag väl oxå skriva av mig lite då. Wolv: Humm trodde det var bilarna du skulle fota och inte mig. ZAK: Bildbevis finns, hehe Maria: Du anar inte vad du missade. Men jag vet varför och det går fler tåg. Kidde: Hehe, du har rätt som vanligt. Att man blir eld och lågor är ju inte så konstigt. MASSOR med underbara bilar och att få till en så här pass stor träff här nere känns som en SEGER. bmw_m6: Det fanns en M5:a till, en svart sedan. Killen som stack tidigare från Preem med visst ljud från däcken. Hummm. Vad kan det varit som lät???? För övrigt så vill jag oxå tacka alla som kom och hjälpte till att fixa Karlskronas genom tiderna STÖRSTA BMW-fest. Jag har lagt ut mina bilder på touringsidan, klicka på träffar! Länk MYCKET NÖJE!!! Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke> Trevlig träff och med många bra bilder =) ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
hasso: Haha ja, det har du rätt i....oplarna var lite malplacerade där så de kom oundvikligen med på bild. Men nån opel bli det inte till våren, utan vi ger jettan förstabils-förtroende hela vintern än en gång :) Micke: Jamen, du är ju så bildskön att allting gick med automatik så fort du stod framför linsen! ;) |
|
|
Äntligen tid att koppla upp sig :) Även jag ville tacka för en trevlig träff, kul att känna sig välkommen även med en oljebrännare! Mycket bilar och trevlig folk, extra trevligt blev det ju att stanna kvar ett tag till... ------------------ Always Diesel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.