|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej BMW-älskare. Jag och Micke Olsson har mailledes spånat lite kring en träff i vår del av landet och nu har vi kommit så långt att plats och datum finns spikat och det är dags att ragga BMW knuttar! Plats: Karlskrona, vid Preem Blåport (maila för närmare vägbeskrivning) Datum: Lördagen den 21:a september Tid: 17.00 Plan: Inga speciella planer. Vi bör väl försöka hitta ett schysst ställe där vi kan fotografera våra pärlor. Stortorget är en het kandidat för detta. Sedan låter vi väl allt vara lite händelsestyrt, det blir nog bäst då. Tiden rullar nog på när likasinnade träffas och då upkommer säkert en massa idéer på aktiviteter! Anmälan: Skriv ett mail eller inlägg här, detsamma gäller vid frågor! Ju fler som kommer desto roligare! Det vore kul att träffa så många som möjligt av alla er som brukar befolka Power-forumen! | |
|
Kommer det att bli ngt den 28:e då i ängelholm då?? Peter Gbg |
|
| Japp, denna träff har ingen inverkan på träffen i Ängelholm. | |
| Simba_1: Träffen i Ängelholm är den 29:e | |
|
Jag kommer och några av mina M3 polare!!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag kommer. Tusan vore väl annars när man bor i stan. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| ja jag kommer ochså | |
| Kanske jag åxå dyker upp.... | |
|
Förlags AB Albinsson & Sjöberg som ger ut en massa biltidningar (bl a Bilsport) ligger i Karlskrona - dom kanske vill passa på att göra ett fotoreportage? =) roadZter |
|
|
Jag kommer med all sanolikhet! Är det nån mer som ska köra E22:an ner för jag bor i Oskarshamn så kan man ju köra ihop ner... blir lite roligare så... M5 I LOVE -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Inte helt omöjligt att man åker en runda. /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
| Jag kommer nog också.... | |
|
Kul att det börjar droppa in några! Men nog finns det väl fler som är sugen på träff?? Inga skåningar som (liksom jag) har ångest inför stundande avställning?? Tack för tipset Danne! Jag har skickat ett mail till Bilsport, så nu återstår det att se om de har något intresse av vår träff. Jag återkommer med deras respons när jag får den. |
|
|
Jag dyker nog upp...! ///Mats |
|
|
Bor man på orten vore de ju självaste...om man inte kom... ska försöka få inte det i kalendern så räkna med mig. ------------------ Always Diesel |
|
|
2 nya, tadaaa! Har du bytt nick, Mats? Hmmpf snudd på syftningsfel i mitt förra inlägg... Jag HAR ångest inför stundande avställning, men är INTE skåning :) |
|
|
Jag kommer....Det är ju på hemmaplan =) ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
Tjena! Vi är ett gäng från Karlskrona och Ronneby som tänker komma. Själv tänker jag komma med ett fordon som är väl värt att beskåda, det kan jag lova. Vi syns på lördag! |
|
Crusty |
Mickqe: ARGH.....vad har du gjort med din bil??? Slängt på en massa onödig styling på en redan så fin bil!! Den har ju exakt samma färg som min gammla ju! nä, släng på orginalfronten istället o bort med ögonlocken nertill!! |
| Jag ringde nyss till Bilsport och fick där snacka med en av deras redaktörer. Det låter lovande, så troligen kommer de och fotar, men han kunde inte lova någonting på rak arm. Han skulle höra av sig senare i veckan... | |
|
Crusty> Varför ska man ha en bil som ser ut som alla andras...? Det räcker med att mormor och morfar kör en 318 coupé med M3 Styling... ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.