|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag är sugen på att byta dekorlister i min bil. Är det någon som vet var man kan beställa prisvärda lister? Jag är ute efter ädelträ gärna ganska ljust trä. Eller är det någon här som är sugen på att byta? Jag har svarta blanka lister i fint skick. Bilen är en 320d-10 sedan med rökarpaket, navi pro och manuell växellåda. (Vet ej om det spelar någon roll för listernas utformning) //Mattias | |
|
Det finns mer eller mindre bara original BMW att köpa då marknaden är så liten. Det kostar en hel del men det är det värt enligt mig. Ett tips är att behålla dom svarta till när du ska sälja bilen, för trälister är inte populärt! Länk |
|
|
Schmiedmann och salesafter.eu har lister. /J Surf Or Die!!! |
|
|
Måste ändå säga att svarta blanka rockar fett :) -Helt klart min preferens. /J Surf Or Die!!! |
|
|
Nu drar jag upp en tråd med snart ett år på nacken men... Bytte du listerna? I så fall, var det krångligt? Jag har fejk-aluminium men har gått i funderingar på att foliera med kolfiberfolie. Tänker mig att det skulle kunna bli rätt fränt. |
|
| Har funderat på exakt samma sak! tycker mina silvriga är lite halv tråkiga. En hel svart interiör skulle vara rätt fett! | |
| Jävligt sniket av BMW just när det gäller alulisterna. Brorsan har en -11 320d och jag en -09. Jag har riktig alu han plast imitation. Biltillverkarna snålar in mer o mer. Kommer ihåg på den gamla goda tiden när det ingick läslampor bak lyse sminspeglar etc. Detta va standard utrustning i många bilar. Sedan inget jävla svankstöd i stolarna. | |
|
hertzmann, alyzzer: Jag har folierat båda mina bilar med svart kolfiber, mycket snyggare än plastsilvret... |
|
|
Hur mekigt var det att få bort listerna Nop? Lust att bjuda på en bild? |
|
| Intressant, tror jag skulle köra matte eller blanksvart dock. Men foliera är nog smartast ja... | |
|
Jag körde matt kolfiber. Lister på dörrar är busenkla att få lös, likaså den på instrumentpanelen. Lirka lite med sånna där plastspadar så kommer de rakt ut. Mittkonsollen var inte mycket svårare den, bara te de lugnt. Detta gäller e91, för e87 var mittkonsollen betydligt jobbigare då man fick skruva en del innan den lossnade. Lade upp en bild här Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.