|
|
|
|---|---|
|
Bilen ligger på blocket sedan 21 april och blir aldrig såld. jag är andra ägare, svensksåld välskött 7 serie.... Fel pris? Länk | |
|
Japp, den är för högt prissatt. Kundkretsen tittar även på f10 och den bör som beg ligga i samma prisklass. Runt 300' är rimligt tror jag. |
|
| För dyr! Många mil och ej m-paket. Ska ligga under 300tkr. | |
|
Denniss, Du råkar inte vara intresserad av byte mot fin 545 Touring, automat, externt M-Sport, 2004? Mvh Christian |
|
|
Jag tror också många vill ha M-sport, eller rättare sagt marknaden är mycket liten för beg 7-series. /Anders |
|
|
Vill verkligen de flesta 7serie köpare ha M-paket?! Jag har svårt att tro det med tanke på hur få som väljer det som nya och att 7an inte passar med M-paket lika väl som 1, 3 och 5serie. Prova med att sänka priset och se om du får mer respons. Priset är bara något högre än utomlands för en motsvarande så du slipper hård konkurrens med utlandet. Bra utrustad för övrigt! Mvh Stephan |
|
|
Zig Det är en cool kärra på g så jag tackar nej men tack ändå ) Tack Stephan! Ska testa med att sänka priset till 329.. |
|
| 10' kommer inte göra nån skillnad tror jag. | |
| Jag tänkte mer att potentiella kunder ser att går att förhandla i alla fall | |
|
Behöver knappt skriva det. Alla förväntar sig prut i alla fall. Vissa tror dom kan pruta bort 10-15%, andra 5-10'. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Och vissa mer än andra. en bil (f01) jag annonserade för 279, fick jag detta på , "Hej! Fin bil du har där ute, är intresserad! Undrar vart din smärtgräns är vid en snabb & kontant affär? Skulle du kunna acceptera ett bud på 175.000:- så har du en kund! Bilen kan hämtas omgående! Mvh/Johan" 37% :) |
|
Nej nej så illa är det inte, behåller gärna bilen ett par år till än att släppa den under 300... Alla här vet att det finns ingen alternativ till denna bilen förutom kommande G01 ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.