|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa ett nytt batteri till M3 E46. Tror ni att denna fungerar bra? Eller är det overkill? Bilen tar väl ingen skada ifall denna har högre Ah än vad originalbatteriet har? Tror originalbatteriet ska ligga mellan 70-90 Ah. Denna har ju som sagt 100 Ah. Länk | |
|
Verkar som att denna är mer lämplig när det gäller måtten på batteriet. Länk Någon som kan bekräfta? |
|
|
Bytte nu i våras på min till ett 74 Ah Bosch 278x175x190 Länk Satt ett original batteri i tror det var på 80 Ah Den du länkar till är mycket längre kanske blir för långt? Kör man året runt och ev baslåda är väl ett kraftigare batteri att rekommendera men kör man som mig bara lite på sommaren med org stereo så räcker det med 74-80 Ah |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
JAg kör på (förlåt (till vissa)) biltemas AGM batteri Länk Har funkat klanderfritt länge nu. Brukar mäta volispänningen lite då och då och den är som Dr Alban brukar säga : Stabil. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.