|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att beställa bilmattor från qp styling som har annons på blocket. Nån som beställt och vet hur kvalitén är? De verkar inte ha någon hemsida och har inte hört nått om företaget så är lite skeptisk Länk | |
|
Om personen heter Sebastian (hette inte qp styling men samma annons och bilder) så kan jag bara ge tummen upp. Swishade pengar och hade mattorna hemma på ett par-tre dagar. Positivt överraskad utav kvalitetsintrycket! Bra passform så jag säger det funka. // Jonas |
|
|
Ja det verkar vara samma, en annons står de Sebastian och båda är i Partille. Då vet jag, tack för svar //Robban |
|
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jag har faktiskt köpt dessa till min E87 120i, lite på vinst och förlust då priset var lågt. Nu har jag bara haft dessa i ett par veckor, så kan inte uttala mig om de praktiska detaljerna som hur slitstarka de är, lätta att tvätta eller hur de ser ut efter några månaders användning. Men jag är helt nöjd med passformen - inga problem där. Kändes robusta och bra i handen så att säga. Nu är inte jag någon velour-konnässör men jag tyckte att mattorna hade bra och robust tjocklek (inte några tunna fladdriga gardiner). Kanske tyget var något hårt, men jag ska inte kravla omkring på mattorna. Jag tyckte dessutom de var förbannat snygga och matchar mitt M-Sport Paket :-) Enda jag ska fixa är att fästa mattan på förarsidan med kardborreplattor (medföljer två runda självhäftande) för annars finns det en tendens att mattan glider framåt (och hörnen blir något uppböjda med tiden). |
|
Låter bra att de är robusta och tjocka, finns inget värre än tunna mattor som skrynklar och halkar runt. Tycker också de ser snygga ut, hittade även endel mattor på schmiedmann men inga med den snygga M loggan som på dessa. // Robban |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Klara man sig utan M loggan kan man köpa lika mattor på ebay för ca halva pengen. vilket jag gjorde Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Var just och hämtade mina hos Sebastian. Mattorna ser bra ut och bra passform. Plus för riktig fastlåsning av förarmattan så den inte glider omkring. Tummen upp och rekommenderas! /MrWIB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.