|
|
|
|---|---|
|
Söker snygga skinnhandskar med mocka / alcantara i handgreppet till mina båda BMW's då jag har alcantara rattar i båda. Har idag endast ett par i skinn, men detta gör alcantaran blank med tiden. Tips mottages gärna! | |
| En välsorterad golfbutik kanske har vad du söker? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Golfhandskar har inte alcantara i handflatorna, jag har inte sett några iaf. Dom dyrare handskarna är gjorda av Cabretta medan dom billigare är gjorda av syntet. |
| För många år sedan var jag inne på en skinn/handskaffär på Östermalm - de hade en uppsjö av olika handskar i olika material lämpade för bilkörning (inkl klassiska Steve McQueen stuk). Har tyvärr glömt vad affären hette men kanske kan en sökning hjälpa, så extremt många affärer kan knappast finnas i det området. | |
|
Hehe jo jag har ca100 par golfhandskar hemma, men letar efter riktiga bilhandskar anpassade för alcantararattar med alcantarainlägg. |
|
|
Tack för tipset! Har ett par riktigt fina bilhandskar som jag tänker lämna in för att de ska sy in mocka i greppet, det borde fungera. Custom made Kanske något man borde tillverka, då enl BMW är det många som efterfrågar just detta till sina performance rattar i alcantara. |
|
| rejsa.nu hänger sportclubseliten, forza.se eller Biltema så får du klä om ratten ofta:) | |
| Annars kan man alltid söka på Ebay. Finns säkert dem handskarna du söker. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.