AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
5.011

F11 535dA M-sport 2011

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Vad tror ni om priset på den här Länk ? Inte så mkt. utrustning kanske. Stått på firman drygt ett år.
si
22
simu
M5 F10 2012
Tycker den är för dyr faktiskt. Har sett några under våren som dykt upp för 320-340 med mycket mer utrustning. Jag själv hade velat ha den stora widescreenskärmen med navigator.
ZO
276
ZORG
AMG E63 BiTurbo -12
V70 D5 extra allt -12
325 turbo -87
320i -85
Jag har själv sneglat på den bilen flera gånger förra året innan jag köpte 550in,viss utrustning kan man väl tycka saknas men det är ju upp till var och en.

Men i mina ögon är det + för miltalet som är relativt lågt jämfört med dom flesta -11or som kommer ut,den utrustningen jag skulle saknat är nog navi pro med stora skärmen och adaptive drive annars har den det jag brukar ha som "krav" när jag letar bil.

Eftersom den stått drygt ett år som du nämner kan nog säkert prislappen diskuteras en del,skulle jag vara du skulle jag ringa och höra mig för lite vad som gäller med firman.

Lycka till!
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Tack för råden! Den har precis köpts av en bekant till mig. Förövrigt hans första bil i premiumsegmentet, så options är av ringa betydelse ;)
Saknar stora skärmen. Bara att hoppa, nästan alla som kommer titta efter en 535d i framtiden kommer vilja ha Navi Pro inkl mig själv.
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Då tror jag denna är klart vettigare. Mycket rätt utrustning. Hyfsat låga mil.

Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ja, en skärmstorlek kommer definitivt avgöra bilens andrahandsvärde när den är 5-6 år gammal...

-------
//Lövet
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Dm3, Jätte fin och mkt. bra spec! Tyvärr så kom den in lite för sent, och ljust skinn var ett utav kraven. Tror att 535an från Gävle kommer att stanna hos nuvarande ägare i minst 10år om jag känner honom rätt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.