|
|
|
|---|---|
|
Någon som testat deras egna blad? Länk Dom säljer ju även bosch. Men känns onödigt att lägga ut mer pengar på dom om nu deras egna fungerar bra. | |
|
Fungerar utmärkt enligt mig Har aldrig haft dom monterade på någon BMW men det kvittar Nästa gång jag beställer torkare kommer vara från wipers |
|
| Dyrt! Köp på autoteilemann.de istället... | |
|
Ja, bosch är billigare att ta ifrån tex Tyskland i stället. Finns även billigt här Länk |
|
|
Jag köpte ett par därifrån för några år sen. Torkade bra men gnisslade konstant om det inte spöregnade. Bosch är tysta och fungerar bra, dock lite kort livslängd tycker jag. |
|
|
Om man behandlar rutan med nåt vattenavstötande typ aquapel eller liknande så skulle jag tro att även dom torkarblad som gnisslar blir tysta eller åtminstonde tystare. |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag brukar använda Ultima på vindrutan, det är egentligen ett snabbvax till lacken men det fungerar utmärkt även på rutan. Mindre friktion för torkarna samtidigt som du behöver använda dom mindre speciellt om du kör över 100 km/h, vattnet bara rinner av och dropparna som är kvar på rutan är väldigt små så sikten försämras inte nämnvärt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.