|
Sida 8 av 11
|
|
|---|---|
|
Det stämmer. Även nästa blir en tjänstesnurra oavsett om bytet blir nu eller mot slutet av året. Veligare än veligast. 520, 530, 5GT, X5, X3, Passat GTE, Touareg, Tesla eller Allroad... Eller kanske vänta in E-klass. Suck. :) Det enda jag VET är att det blir en metallic efter att ha haft solid svart resp vit som senaste. :D |
|
| Är du egenföretagare så du väljer fritt? Tänkte på spridningen bland kandidaterna. 5 serien sjunger ju på sista versen men kraftigt rabatterad. 5 GT är ju en vattendelare utseendemässigt. Provade en Touareg förra veckan, utvändigt tycker jag den e snygg och propertionerlig men blev lite besviken på interiören. X5 och Tesla vore ju inte dumt. :) spelar väl egentligen i en egen liga? | |
| Inte egenföretagare men väljer fritt ändå. Dock kostnadsneutralt så jag får stå för fiolerna själv. Därför är både inköp, förmånsvärde och andrahandsvärde tunga poster. X5 bara aktuell som 40e pga reducerat förmånsvärde men då är jag istället rädd för sämre andrahandsvärde. Sugen på Tesla men både pris och förmånsvärde har skjutit i höjden rejält. Sen lite minus på packutrymme där då såklart. | |
|
Passat GTE känns (fantasilöst nog) som det ultimata som tjänstebil just nu. ------- //Lövet |
|
| Den är onekligen svårslagen om man ska välja med plånboken. Stort minus dock med avsaknad av fyrhjulsdrift nu när man vant sig vid det. | |
| Hur ser hela kalkylen ut på ex. en X5 40e? | |
| Med 50% restvärde och lite besparing på bränsle så kostar den ungefär som en 530xd innovation med metallic och komfortstolar har jag för mig... :) | |
| På 40e m-sport och metallic har jag för mig. | |
| Prvkörde Allroaden idag och den var rackarns mysig. | |
|
Ja svårt att få mera bil för pengarna idag anser jag. /Anders |
|
| Har du skaffat nya RS6, Anders? Berätta mer! | |
| Skriver en rad här med. Första offerten en total besvikelse. 7% på tillvalen. | |
|
Offerten jag tog för ett tag sedan slutade på 499´ Rabatten i kampanjen var 63900 kr och sen fick jag ytterligare 31900 kr. Utöver standard: Metallic Ellucka Bose Dieselvärmare Trailerpaket Sports edition Tonade rutor Utökat ljuspaket |
|
| jag fick 10% på totalen i rabatt så 49,9k i ditt fall. (+kampanjen) | |
| Tillvalet jag ångrar att jag inte tog är MMI-plus(stora Naven) då displayen nu är lite Tetris-varning. | |
|
@Amli, ja det blev en specialare. Fantastisk bil! Skall sen låna en Q7 nästa helg, det ska bli kul. Är du nöjd med din Q7? /Anders |
|
|
Nu svär jag lite i kyrkan igen. Just nu kampanj på välutrustade Passat Alltrack GTS TDI 240 för 349', prisvärt. MVH Christofer |
|
| Chrille> Vet du om det erbjudandet som du skriver om ovan gäller även för privatpersoner? | |
|
Hincapie: Ja, det gäller även privatpersoner. Se konfiguratorn på Volkswagen.se MVH Christofer |
|
|
Jag hittade denna: Länk Men konfigurationen har jag inte kollar som crille tipsat om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.