AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.291

Denna 120 Cab - något man skall vara vaksam på?

Länk

Denna BMW 120i Bensinare - är den något att ha?
Svårt att hitta diesel-bilar

Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Såg väl rätt fräsch ut.

16-tummarna kommer du nog vilja byta till något roligare antar jag. I övrigt rätt fin. Det är ingen superraket, men du kommer nog inte tycka den är trött.

Bensinaren har ju alltid lite roligare gångkultur än dieslarna. I övrigt typfelen har jag ju redan berättat om i en av de andra trådarna.
Yes!

Stort tack.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ser rätt hålögd ut i och med att den saknar xenonljus. Standardstolarna kan inte heller tiltas.

-------
//Lövet
Fi
1
Fixter
120i - 07
Måste det nödvändigtvis vara en cab?
Hej

Efter genomgång av bilen så får nog nån annan köpa den.
Fronten var lite för blästrad för min smak och en del annat.

Jag letar vidare
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Fixter: Jag tror trådskaparen är hyfsat säker på att han vill ha en cab, eftersom han startat inte mindre än tre trådar om det...

Lustigt för övrigt hur en bil kan se så brutalt fräsch ut på bild och sen inte vara det i verkligheten.
alexanderk: Har märkt att många handlare redigerar sina bilder innan de läggs ut, eller väljer lämpligt ljusflöde vilket döljer en del som syns först när man står intill bilen.

Men sen får man nog räkna med att en 8 år gammal bil har stenskott eller känns blästrad, det kan ju snarare vara ett tecken på att den varit skonad från incidenter och aldrig varit omlackad. Om detta är en dealbreaker är sedan upp till var och en att bedöma.
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Sant; en åtta år gammal bil är ju just en 8 år gammal bil och inte en ny. I övrigt håller jag med dig.

Min är sex år gammal, och har en del blästring i fronten, samt lite stenskott men den är i övrigt mycket välskött, så den hade nog inte gått igenom bompaholms granskning. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.