AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.767

Någon som känner till denna M3 cab?

Sida 2 av 2
Sm
5
Smuggler28
330xd Touring -14
M3 Cab -04
Du har så rätt em3.

Lutar åt att den blir kvar. Misstänker att värdet på en fin E46 håller sig i längden.
Speciellt om det bara blir 50-200 mil om året. Ca 8000 mil på mätaren år 2020 är nog inte fel... Dessutom orginal med 3 ägare. Tackar!!
em
906
em3
M3 cab -03
Smuggler 28

Jag har inga problem med raka puckar, lyfte min senhösten -14. Den är Svensk-såld, 4 ägare innan med spårbar service och ägare, har nu 95xx mil på mätaren, och det stämmer med besiktningar etc...

Jag håller i den, så länge det är kul, och har bara börjat i BMW-världen ( min första), leta i över två år, och gick för den då (chansning?).

Om du håller din, tror jag som du, att många vill ha, och det är genom entusiasterna, som man ska låta bilen få ett fortsatt liv, det är dom som vet vad en FIN BMW är värd!!!!! Det är ingen konflikt, för dom betalar garanterat, vad den är värd, just då, det sorterar ut sig.

Genuina ex. finns det alltid en vettig spekulant på!!!!! En låg-milare om fem år....kan vara en rock'n-roll. Många säger att det finns för många av e46 för att kanske bli samlar.ex, men kanske ser dom inte att vi är inne i ett skifte av bilar...den sista raka 6:an utan turbo med brutal kraft, det är den du o jag sitter på, vem vet hur det uppskattas i framtiden, jag vet att jag uppskattar det grymt här och nu!!!!

Vi vet senare :) ;), och njuter tills dess!!!

em3
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Man kan alltid hoppas men så unika är inte E46 M3 men visst har man gratis parkering eller garage så...
Men å andra sidan så om man säljer den och sätter in pengarna på en fond så kommer du ha betydligt mer på kontot 2020 än om du behåller bilen.

jag tippar på att 2020 ligger ett superexemplar runt 110-120 kkr.
så det blir dyra mil för dig :)

"I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas."
BMW CS #05XXX

em
906
em3
M3 cab -03
Pengar är inte allt, nöjet att köra och kanske inte tappa så mycket, är mer än ok för mig!!!

Ja, den allmänna uppfattningen är att dom lägger sig som sina föregångare, och det är väl en rimlig gissning, för genomsnitts-exet. Vi får se, tiden utvisar, men att det kan skilja mer mellan olika ex, är nog ganska klart.

em3
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.