|
|
|
|---|---|
|
Fick den anm på min Astra G -01 idag vid besiktning Hur fixar man detta på bästa sätt? Har polerat upp lyktorna lite men det hjälpte tydligen inte,verkar mer som om det är inifrån den är dålig | |
| Sliten reflektor eller felmonterad lampa . | |
|
Är det halogen- eller xenon? Är det halogen, är det troligen själva reflektorn som är kass - bara att byta hela lampan. Är det xenon, kan det vara själva reflektorn eller linsen som är dålig - troligen enklast att byta hela lampan där med, även om det kan finnas lösa reflektorer/linser att köpa på t ex. ebay. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det är halogen lampa Har googlat igår o idag om någon lösningen men att byta hela strålkastaren verkar vara lättast, Har hittat för 311kr/st på reservdelar24 Länk |
|
|
Pratar vi 311kr för en komplett lykta, är det väl inte lönt att hålla på och försöka med olika "reparationer" av lyktan... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Hehe Nää verkligen inte, Ska göra en beställning imorgon på ett par strålkastare o lite annat till Astran | |
|
Hej, Sent på det, men fick samma nedslag på min Land Cruiser. Inget, förutom byte att hela strålkastaren hjälpte. Beställde även jag från reservdelar24, gick snabbt och smidigt. /MrWIB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.