|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till nåt om dessa bilarna? Länk Länk Måste köpa ny bil. | |
|
Bil nr1 är svensksåld och har bara haft två privata ägare, den sista är 74(!) år gammal. Bil2 är importerad och har valsat runt en massa bland handlare i Örebro. Jag vet vilken jag skulle valt... ------- //Lövet |
|
|
Hehe. "All utrustning" på den nedre... Inga el säten eller PDC... :) Fast den har ju sportstollar! Första verkade lite tråkig, men klart seriösare än den röda.. |
|
|
Bil 2 saknar både strålkastarspolning och xenonljus. Det gör att det bara stinker "jag har importerat den billigaste bil jag hittade" om den. ------- //Lövet |
|
|
Personligen tycker jag M-Lädersportratten är rätt viktigt, och ratten använder man ju rätt ofta när man kör. Dessutom tycker jag inte att någon av bilarna har några snygga fälgar men det är ju ganska enkelt att ordna. Dessutom tycker jag kombinationen röd bil och rött skinn känns som lite bordell eller porrfilmsstudio. Däremot kan jag faktiskt rekommendera dig att titta efter kombinationen ljus bil och svart sufflett, för den är rätt smakfull faktiskt. Så som den övre. |
|
|
Tack! Letar på!.. Om nån hittar en bra variant på blocket skicka gärna.. Tänkte försöka köpa idag eller imorgon. |
|
|
Schyssta rattar (sic) är billiga på ebay - man byter bara "hårdvaran", alla knappar och airbags flyttar man med. 1-serie Cab är klart mysig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.