|
|
|
|---|---|
|
Jag vad är det viktigaste med dessa bilar och då tänker jag inte på ägandekostnader. Vad för utrustning är måsten och finns det någon färgkombo man bör undvika? Jag har ledsnat på att åka F11 Touring och diesel, vill komma åt en kärra som kan gå lite, men det är jag ensam i familjen att tycka. Jag inbillar mig att dessa bilar är lättsålda? | |
| Inga tips alls? | |
|
Det viktigaste är egentligen att historiken är ren och att servicehistoriken är fullständig. Får absolut inte slarvas med oljebyten på en M-bil och det ska ha gått max 1500mil mellan bytena, inga longlife byten på 3000 mil. Färgmässigt så är Monte Carlo Blå min favorit :) Tycker alla färgerna är fina, finns ingen som jag upplevt ful egentligen. Sett till utrustning så hade jag inte köpt en M5 F10 utan de aktiva stolarna, de är helt underbara på kurviga vägar. Ett plus i kanten är om den har night-vision (räddat några jag pratat med från att smälla på rådjur på natten). Tacklucka, headup m.m är väl lyx men inga dealbreakers :) Annars är de rätt stabila sett till krångel och har den gått under 12000 mil så har du ju tryggheten med att försäkringsbolaget täcker Motorskada som kan uppstå. Lycka till med letandet :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.