|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon i närheten av Skåne som har en Yas marina blå M3/M4? Är intresserad av att se färgen i verkligheten innan man beställer. Tacksam för svar! Johan | |
|
Hej! Väcker tråden till liv: vad tycker ni egentligen om YMB - Yas Marina blå - på BMW M3/M4? Är den älskad eller hatad/ratad här i Sverige? Vilken är minst sämst, YMB eller Austin gul? Ang. vitt - Alpinvit vs. Mineralvit m. Vad känner ni? Tack för input! |
|
| Austin gelb är mumma. Mineralvit är faktiskt Alpinvit där man "dimmat" på ett lager "silver" typ, allt enligt en lackerare jag pratat med...3-skikts kulörer som dessa är knepiga att få till vid lackbättring så att säg...Brilliantvit tycker jag har snäppet mer "pärlemo-effekt". YMB tycker jag är lite för "smurfig", men i framtiden (läs om 10-15 år) kan det mycket väl tänkas att den ses som "den rätta kulören på en M3", jämför med Estorilblå på M3 E36... | |
|
YMB: Smurfblå AY: Smutsgul Har du inte bråttom så lär det komma ett par nya färger i juli, baspalleten är inget vidare. |
|
| AustinYellow är sjukt läcker i solljus. | |
|
YMB är bland de snyggaste, austin yellow har jag svårare för |
|
| Spännande input! Blandade skurar som jag anade. Alpinvit eller safirsvart känns mest safe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.