|
|
|
|---|---|
|
Hej någon som provat att koda in en begagnad szl modul på e61 med lyckat resultat? Om någon kan detta i Dalslands området så vore det fint Betalar givetvis Mvh | |
|
Ingen som gjort det? Står i valet och kvalet om jag ska köpa en beg och koda in? Hoppas panelen kan hjälpa mig Någon måste ju ha kodat en.modul i en e61 Mvh |
|
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Vad tog BMW för att utföra jobbet (är alltid intressant att veta eftersom det inte är helt omöjligt att man själv hamnar i samma situation någon gång)? |
|
Hej bmw ville ha 7000 för allt Mvh |
|
Ok, 7000 SEK för ny styrbox och kodning? Så de vägrade alltså att koda in en begagnad styrbox? |
|
Ja det är byte ny enhet och kodning Nej dom kodar in begagnade men dom kan inte lova att det funkar Känns onödigt att slänga ut 1500 kr på kodning om det inte funkar Men det måste gå att göra själv om man har rätt program Mvh |
|
:-) Oj, 1500 SEK! Ja, då förstår jag! "Hej, det fungerade inte att koda denna enhet. Det blir 1500 SEK tack!" :-) Hade det varit typ 300 SEK hade det kunnat vara värt chansningen. |
|
Ja det är det jag tänker 💭 Måste ju vara någon som gjort detta själv med inpa eller dyl Mvh |
|
| Jag har på en e65.. Inte för 7000:- dock | |
|
Ok är det svårt eller klarar man det själv med lite data vana? Kanske kan ringa dig och få lite tips? För du bor väl inte närväga? Mvh |
|
| Har du hållit på med BMWs mjukvaror så klarar du nog av det men de e inget man börjar med precis. Om du inte vill göra det värre.. Bor i övik | |
|
Ok nja har ju använt inpa och så men vilket program ska man ha? Kanske kan få telefon support av dig mot betalning 😉 Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.