|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Hallå BMW-fantaster! I går gick färden ner till Kalmar för att hämta nykomlingen M5 F10! När alla papper va påskrivna o klara, bar det av hemåt de ca 55 milen hem till Östhammar. Monte-Carlo blå, med ljust Antacit-inredning tidig 12:a med 3800 mil på mätaren. Otroligt välutrustad med allt man vill ha, tom DVD skärmar i baksätet! Import 2013-04, då den gått ca 2600 mil. I Tyskland använd av VD:n för BMW, importerad av Carcenter Kalmar o ägd av en äldre gentleman(höjdare) i Kalmar, som haft den som Söndagsglidare! Aldrig vinteranvänd, komplett BMW-servad senast 2015-04, nybes 2015-04, sprojlans Vredstein däck runtom, och i riktigt gott skick! Kan inte påstå att jag saknar min gamla, även om den va kanonfin! Men måste redan nu säga, att "nykomlingen" spelar en div högre. Går mjukare, skönare att köra, ännu bättre drag och i mina ögon snäppet snyggare också, men det är ju min åsikt! Hade förra 5 år, och nu känns det som man kan ha denna typ 10 år! Men känner jag BMW rätt, så kommer snart en ny M5, som man vill ha inom en snar framtid! HA DET! modolasse |
|
Grattis till nya bilen! Såg mycket fin ut på bilderna :) /MrWIB |
|
| Grattis! :) Förstår att du är nöjd med monstret. | |
| Grattis till en mkt fin bil, Lasse. den manskinen är råstark! ;) | |
Buspelle |
Grattis! En mycket trevlig bil. |
| Grattis! Men Vredestein känns väl lite "budget" på en sån värsting? :-) | |
| Grattis! Vad kul!! Upp med bilder! | |
|
Lasse, stort GRATTIS!!! Du har ju blivit påhoppad bland s.k. "bimmer-kompisar" här på forumet, precis som jag..... Du bytte generation, och jag kan bara lyckönska dig!!! Jag kom in i höstas, med en -03:a, inte lika flashigt, men det hände, no regrets!!!!!! Jag vet att att min -03:a kommer att bli rejält överbetald mot vad jag landade den för, i ganska många år framöver. Jag räddade den från "förortsdöden" i sista sekund... Kanske vill jag ha ett lika dant "monster-åk" som du nu hittat, då börjar jag leta nu, eller??? :) ;) |
|
|
Menar du att det är Norbert Reithofers gamla tjänstebil du kör? Även om en M5:a är en cool bil så blir det ju lite extra fräckt med den detaljen. __________ Mvh Grelle |
|
|
Grattis Lasse och välkommen in i klubben:). Har kört mitt nyförvärv en månad nu och är så jävla nöjd. Du kommer inte att sakna E60:in jag lovar! Var fick du nys om denna pärla då? Känns inte som den varit ute på annons eller? Mvh Mathias |
|
Lasse Karlsson |
Grelle! Fick bara av Alexander på Carcenter i Kalmar, att han importerade den 2013-04, och att den togs hem från Munchen och där hade brukats av BMW:s VD! Hette han Norbert, lär det va hans gamla, och det känns ju kul! tattern! Den va ute på Blocket typ 2 dar innan jag tog semester, åkte ner o tittade och dan efter reserverade den. Köpte hos Carcenter i Kalmar. Skönt att man hann först! absolut den "kombon" färgmässigt som jag vill ha, MC blå med silverAntrasit invändigt med svart tak. Ville ha taklucka och HUD + att den sen har ytterligare gott om "lullull" Kände snabbt att jag troligtvis inte kommer hitta bättre objekt på länge, så det blev att slå till omgående! Mahhbechh! Bilder kommer, så fort jag får lite tid att putsa upp "henne" i kombination med bra väder! HA DET! modolasse |
|
#inteallsavundsjuk Stort grattis! |
|
|
Klockrent att få tag på rätt "kombo" så snabbt! Jag har bevakning på M5 F10 på Blocket fortfarande fast jag redan handlat men måste ha missat den då. Själv letade jag i ett år och fick ändå inte riktigt det jag ville ha. MC blå var ju ett måste men jag kan tyvärr inte med ljus inredning och det har ju dom flesta MC blåa. Taklucka, INTE mörktonade rutor från B-stolpe och bakåt, M-drivers package och komfortskinn är det jag saknar. Upp med bilder nu Lasse så vi får kika:). Mvh Mathias |
|
| Grattis till din nya M-bil! | |
| tattern: Varför hatar du fabrikstoningen så mycket om jag får fråga? :) | |
|
simu: Det ser inte bra ut helt enkelt. Mvh Mathias |
|
|
Grattis! Jag har haft min M5 F10 ett par dagar nu! Som natt och dag mot E60 och E61an jag haft =) |
|
| Grattis Lasse! :) Jag tar hand om gamla pärlan.. | |
|
Bara att gratulera, jag har fått uppleva din bil på nära håll några gånger och den är helt rätt i alla avseenden! Njut :-) München |
|
| Grattis Lasse. (En till) Härlig vagn i din uppställning. | |
| Grattis Lasse! grym val av färg, hoppas du får härliga mil med den :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.