|
|
|
|---|---|
|
Hej Ska inhandla en Z4 35i -09. Var iväg och tittade på den och allt funkade bra förutom att taket inte gick att fälla upp/ner med nyckeln. Bilen är svensksåld, har komfortöppning och är fullutrustad. Bilen hade stått ett bra tag så batteriet var inte 100%. Stänger bilen ner den funktionen kanske om batteriet inte är i toppform? Eller det är någon speciell utrustningskod för att caba upp/ner med nyckeln? Eller det är standard? Tacksam för snabbt svar då det förmodligen blir ett köp nu i dagarna! Med vänlig hälsning | |
|
Hej, Har själv ingen E89:a så jag kan inte svara på frågan, men du kanske kan hitta svar i manualen: Länk (Obs USA, så det kan skilja...) Lycka till! |
|
|
Jag är hyfsat säker på att det är standard på alla cabbar. Dock är det så att funktionen stängs av om just batteriet är dåligt. Det är samma fenoment i min 120 cab nämligen. Dessutom tror jag är det är så att det bara går att göra 1 gång utan att motorn satts igång, så om någon gjort det tidigare så går det inte heller. Sådana system som byggts för att garantera batteriets säkerhet lär ju funka likadant på alla bilar nämligen. |
|
|
Det kräver oxå en bra laddad fjärr dosa. Testa och ladda upp bil batteriet max sen ska det bara var att hålla öppna knappen intryckt så länge som det tar för taket att fällas. Brukar ta ca 3 sek innan öppningen påbörjas. Mike |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.