|
|
|
|---|---|
|
Hej! Precis köpt mig en 328 och gammla ägaren har plockat bort fläkten av någon anledning. Så kör fläktlöst just nu, vilket nog inte är så bra i alla köer jag alltid lyckas fastna i! Köpte mig en elfläkt på biltema som jag tänkte smacka på. Insåg dock när jag öppnade huven att jag har ju inte en susning om bilel. Eller el över lag, vet typ vad en kabelsko är. Någon som har monterar elfläkt på sin bil som kan förklara för mig hur man gör? :) Gärna tips om hur ni fäste fläkten också! Bilder hade vart bra.. Tack! /C | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Vilken 328 är det? D.v.s vilken årsmodell? Och automatväxlade hade väl "mekanisk" fläkt på viscokoppling och manuella har elfläkt. Är din manuell? |
|
E36a 1996 :) min är manuell och det var en mekanisk fläkt från början men den är bortplockad av någon tidigare ägare.. Tack! |
|
|
Här får du en länk så försök hitta det du behöver. Spara länken för framtiden det kan hjälpa. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.