|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Har detta företag fortfarande samma dåliga rykte som för några år sedan? De har ju i sanning några väldigt fina bilar inne och jag är lite sugen på denna Länk men firmans gamla rykte gör att jag drar mig för att ens åka dit. Tack på förhand :) | |
|
inte så länge siden.. 2014 Länk |
|
|
Med tanke på hur många dom lurat,blåst, inte tagit ansvar för etc etc Vill man då sponsra dessa över huvud taget? Min bil Länk |
|
|
Ja ni ser... De måste ändå sälja rätt bra med tanke på vilka lokaler de sitter på. Egentligen är jag inte så bekymrad över vart jag köper bil, den kommer ändå servas och underhållas hos auktoriserad verkstad, men jag är mer oroad över att det skulle vara något fiffel med bilen. Jag vill helt enkelt känna att när jag köpt en bil så ska den vara i gott skick - vad som händer sen händer sen helt enkelt. |
|
|
om du kan modellen, får koppla upp den själv med diagnos, fått ut ispa-light info om bilen från BMW som ev. Kan verifiera att milen stämmer. Ring och pratat med tidigare ägare och tidigare verkstäder etc etc och allt stämmer så ja varför inte! Du kanske rent av gör ett klipp, men rasar den två veckor senare så lär du inte få någon hjälp av dessa killar. Men jag skulle inte köpa där ialla fall. Min bil Länk |
|
|
Ok Bilen ägs av michell och co men med kredit. Importerad 2014..... Kolla med bilprovningen vilka mil den hade vid registrering i Sverige och kolla mot ispa på BMW vilka mil den hade i Tyskland. (Luktar skruvad här) Utrustning sedanInformation Modellbezeichnung: 730d Ausführung: Europa Typschlüssel: KM21 E-Code: F01 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: N57D30O0 - 3,00l (180kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Sophistograu Brillanteffekt Metalli (A90) Innenraum: Leder Dakota/df Venetobeige (LCDF) Produktionsdatum: 22.10.2008 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CBA CO2 Umfang CO2 package S229A Dynamic Drive Dynamic Drive S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2SVA BMW LM Rad Sternspeiche 251 S2VHA Integral-Aktivlenkung Integral active steering S316A Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S322A Komfortzugang Comfort access S323A Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors S3AGA Rückfahrkamera Reversing camera S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S441A Raucherpaket Smoker package S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S464A Skisack Ski bag S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S496A Sitzheizung hinten Seat heating, rear S4B5A Edelholzausf. Esche Maser hochglänzend Fine wood ash grain, high-gloss S4URA Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S536A Standheizung Auxiliary heating S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S612A BMW Assist BMW Assist S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S7U9A Entfall BMW Service Inclusive Delete BMW Service Inclusive L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S999A Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA" S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection |
|
| Finns ingen på mobile.de med så låga mil | |
We 2.010 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Dom sålde väl en imola röd M3 E46 tidigare i år som var mätarskruvad, den var iofs mätarskruvad innan de tog in den. Dock så var det inte direkt något dom upplyste om. |
| kolla min svensksåld 740d hos thomas sund bil och hör av dig till mig om du vill diskutera priset.... | |
|
decoy, bra skrivet, och som du säger, även om allt verkar bra, dessa gubbar köper man inte av. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.