|
|
|
|---|---|
FreeRidE |
Jag har en fråga som lyder!!!! jag har en 535 E34 - 90 Och det är nå sorts glapp till mitt halvljus?? fattar inte ibland funkar det o ibland inte... vad kan det vara???? kan det vara reglaget det är glappt i eller är det nå relä??? skulla vara bra om någon kunde svara så fort som möjligt!!! Tack på förhand |
|
Kan var LKM:en som spökar för dig. Sitter en lång svart dosa ilag med säkringarna. mekartips har Johan Sjöström lagt upp här: Länk |
|
J.B |
Inte jätte duktig på bil el , men det kan vara jordfel , många gånger är det det som spökar , kolla kontakter till lampan o i lampfästet så det inte har erjat någonstarns,,en liten början i alla fall o utesluta ett enkelt fel, om det inte är det så får du gå vidare på lite mer avanserat. J.B |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fredriks tips om LKM är ett säkert kort, och mektipset är bra. Motsvarande 7 serie E32 fick man löda om anslutningarna på de små ljusreläer som finns i LKM. Har någon tidigare ägare kört tex med 100Watts lampor så är det ett standard fel. MVH Hasso |
ymer |
Det är så sant som det är sakt. Det måste vara LKM:et. Jag hade en 535:a förut ock hade samma problem, de var så hyggliga på BMW att de lödde om, så slapp jag pröjsa "1200:-" Bmw följer inte utvecklingen! Dom leder den! |
|
JAg håller med dom som gissar på LKM modulen. EN liten sak bara, även om du hittar mektipset på ovanstående adress. sä är det bara tur. Den nya och beständiga adressen är www.bimmer.nu under nyttigheter hittar du blandannat hur du fixar till LKM modulen. Lycka till! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.