|
|
|
|---|---|
|
Har en uppsättning fälgar liggandes som jag tänkte sälja, men vad är de värda? Det är 18" som passar E46, däcken som sitter på är Dunlop 225/45 18 dubbfria vinterdäck. Finns något litet skrap men är i övrigt i hyfsat begagnat skick. Fösrlag på vad jag ska lägga ut dem för? Ser ut så här Länk | |
|
Jag tar och bumpar mitt gamla inlägg nu när vintern är på intågande. Ingen som har prisnivå på en uppsättning av dessa fälgar med dubbfria vinterdäck i gott skick på. Passar E46 mm. Länk |
|
| Min kompis letar v-däck till sin F20 M-sport. Hur mycket vill du ha för dom? | |
|
Ja det är det jag inte vet :-D Frågar för att jag har gjort bort mig innan och sålt saker för billigt... De finns för närvarande i farsans garage utanför Alingsås för övrigt vid intresse. Efter en snabb koll på Blocket så verkar priserna variera en hel del. Eftersom fälgarna inte är i mint condition så skulle jag själv nog tycka att de bör vara värda runt 5000 med däck.... men som sagt det kanske är eftertraktade rackare som är värda mer. |
|
|
Hej, Du har power post. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.