|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som vet något om detta objekt? Länk Mailade på den idag och blev uppringd av ett annat telefonnummer än vad som står angivet i annonsen. Fick känslan av att det inte var ägaren till bilen som ringde upp men kan ha fel! Där påstod även killen i telefonen att han ägt bilen sedan 2013 vilket inte stämmer då nuvarande ägare ägt den sedan 2014/07/15. En annan sak jag reagerade på var att bilen har blivit av & påställd 34gånger sedan 2013? Ibland avställd för att 3 dagar senare bli påstålld igen? äger man en bil av denna typen så ställer man väl inte av och på den för att jaga småpengar? Eller finns det någon annan vits med att ställa på och av ett fordon på detta vis? Som sagt någon som vet något om bilen? Eller kan tipsa om någon annan F10 till salu!? | |
|
Läs denna tråd om samma bil Länk |
|
|
Tack för länken! Blev ännu mer förbryllad nu när jag tog en carfax! Det står att bilen blivit stulen den 20e augusti 2013 Det märkliga är att bilen exakt samma dag såldes till en man född -43 som bor i Borrby? Är intresserad av bilen men det känns precis som Lasse skrev i tråden han startade som att det är något som inte stämmer riktigt? |
|
Lasse Karlsson |
tsdi! Du har powerpost från mig! modolasse |
|
Hej! Såg det precis! Tackar! / Emil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.