AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.491

320d -08 angeleyes

mo
2
morran
320d touring -08
Tjenare, jag äger en 320d touring -08, är i regel väldigt nöjd över den, men det som stör mig är att jag har tråkiga halogen strålkastare, och funderade på ifall det är ett jätteprojekt att byta till Angeleyes Xenon/LED för det ser inte ut som att de är några ringar i strålkastarna överhuvudtaget? eller måste jag beställa helt nya strålkastare? Mvh Morran

Varvstoppaskiten
Nu är jag inte helt säker här. Men före facelift har modeller utan xenon inte angel eyes ö.h.t. Att eftermontera xenon kommer ge nedslag på besiktningen då inte bilen har automatisk ljusreglering. Och du kommer blända dina medtrafikanter framför allt. Jag TROR att facelift utan xenon passar rakt av. Sen om kontakter och ljusmodul stödjer detta kan jag inte uttala mig om. Dock får du "ringar" med detta. Borde finnas nån variant hos stylingfirmorna också. Orginal ringar före facelift och efter (utan xenon) har en teknik på lampa och fiberoptik i ringarna som inte är jättebra. Ringarna kommer inte se ut som på nya bmw. Ett annat alternativ är att installera LED-ringar i strålkastarna. Detta kräver att du vet vad du håller på med, då du är tvungen att ta loss glaset som är limmat.

mo
2
morran
320d touring -08
Okey tror dock att jag har nivåreglage på strålkastarna då dem tiltar upp/ner när jag startar bilen:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.