|
|
|
|---|---|
|
Jag söker elschema till automatlådans styrbox på en 728. Styrboxen är en BOSCH 0 260 002 360 och sitter i flera BMW. | |
|
Länk Finns mycket matnyttigt där. Lite krångel med java innan det funkar men annars bra =) Mvh, Björn |
|
| Lite krångel? Värsta skit jag varit med om, om du har eländet installerat på din dator kanske du kan hjälpa mig istället? :) | |
|
Hehe, sry. Dom har nyss gjort om så man måste lägga till webbsidan som betrodd plats.. Inte lite drygt.. Vad är det för årsmodell? Ännu bättre med 7 sista tecknen i VIN (chassienummer). Mvh, Björn |
|
|
dvd wds 12 el 15 antingen installera lr mounta, hur svårt kan de va |
|
|
sry v14 va de visst, inkl svenska BMW WDS V14 Languages: English, German, US English, French, Spanish, Italian, Dutch, Portugese, Swedish, Greek, Turkish, Russian, Japanese, Thai, Korean & Chinese även Fxx serie |
|
|
Jag hittade någon WDS (med svenska) men samma problem där, java strular. Jag lyckades komma förbi säkerheten ett steg men den står fortf bara och tuggar i menyträdet :/ Jag har inget chassinr men det är en prefacelift 728. Jag behöver veta vilka stift som är L1-L4 från växellägesgivaren, och gärna vilka färger det är på kablarna. |
|
|
Hej, Jag har en Bentley manual, där det för växelväljaren på en 740 (1995-98, = pre facelift?, utan Steptronic) anges följande, i den ordning jag här skriver: L1 = SW L3 = VI L4 = GE L2 = OR (fram till en kontaktpunkt, X8589, varifrån den sedan fortsätter till EGS/AGS-modulen som BL/SW). Det finns en del ytterligare information i schemat, men det här får räcka, tills jag vet om jag är på rätt väg och om det i så fall behövs. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.