|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Skämt å sido. Det är väl miltalet som jag är lite "allergisk" emot - den går ju över en för många "magisk" gräns på 10 k mil. Skall du ha den länge spelar det mindre roll men men. Sedan borde Insp II ha gjorts - om inte så kan den vara prutmånen. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Finns väl inget som heter Inspection på M3 E92? Det är ju olja, filter, tändstift och bromsar som bilen säger ifrån titt som tätt om jag minns rätt? |
|
|
Phoenix: du minns helt rätt. Inspection finns ej. Servicebehov specifieras i idrive separat. Oljebyte, bromsar fram/bak, tändstift, kontroll av bil, osv.. |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
jag har verkligen passerat bäst före dagen ;) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Hej igen. Ville bara berätta att jag slog till och köpte denna jerez-svarta M3a iallafall:) Är sjukt nöjd redan så här ett par dagar efter köp. Tack alla för råd och dåd ovh feedback! Mvh kilin |
|
Grattis. Då får vi se den på Knutstorp i augusti då ;) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Mycket möjligt! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.