|
|
|
|---|---|
samke |
Hej! Har hittat ett par fina framsäten från en e38 med bord och make up spegel. Jag undrar ifall jag kan ansluta de stolarna rakt av? Jag kommer få modifiera anslutningen en aning då de köpta stolarna är från 97 och min är en 01 (svart resp. gul anslutning). Säljaren påstår att "occupancy sensors" är olika på RHD och LHD bilar, stämmer detta? Måste jag flytta över skinnet, en del av metallramen (fästet för bord) och baksidan med bord till min ram? Tycker att sensormattorna för airbag borde vara lika för förar-och passagerarsätet. Om inte, kan man då ansluta en airbagsimulator för att slippa lysande airbaglampa? Tack på förhand! |
|
Det är väl så att det sitter ingen sensormatta i förarsätet. (Enda undantaget är vissa e65:or som faktiskt har i båda sätena) Så spara bara den modulen där kontakten från mattan går in på din nuvarande passagerarstol. Sen när du då monterar den engelska stolen som är helt utan sensormatta troligtvis så tar du modulen och trycker in simulatorn i. Då borde saken vara biff. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
samke |
Låter för bra för att vara sant! Tack! Ska testa det såfort stolarna kommit. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.