|
|
|
|---|---|
|
Har fått en liten mjuk buckla på framskärmen på E91:a,. Lackeringen är inte skadad. Har ni använt firman Buckelfix från Horred, eller känner ni till någon annan som gör ett bra jobb? Länk | |
|
Har använt Dentxpress för olika saker och han är kanon bra, inget annat än bra att säga om honom.... Länk |
|
|
Har googlat honom lite och hittar bara bra betyg! Ska även finnas en 'BuckelGeorge', men hittar inget liknande nu. |
|
| Min svåger har lämnat in sin bil på Dentxpress och han var supernöjd. | |
|
Hej, jag har inte kommit till skott ännu, men Dent Express verkar bra. |
|
| Jag har tagit hjälp av buckelfix, trevlig kille, riktigt duktig och noggrann. Trodde inte det skulle bli så bra kunde inte hitta bucklan efteråt. Jag rekommenderar honom till alla jag känner. | |
|
Bra då har jag ett alternativ. Ska försöka ta tag i detta i veckan. |
|
|
Dags att väcka tråden igen. Fick aldrig tag i DentExpress eller Buckelfixaren. Dom svarade inte i sina mobiler. Har fått nys om P-skadecentrum i Hisings Backa i Göteborg. En fördel med dessa är att dom jobbar i sina egna lokaler och inte 'på gatan' hos kunden. Är det någon som har använt P-skadecentrum i Göteborg. |
|
|
@jopp Jag anlitade dem för 2-3 år sedan, så gjorde etn spot-repair på kofångaren med mycket bra resultat. |
|
|
Det låter bra Grandy! Då får dom fixa min lilla buckla på fredag. Tack för info! |
|
|
P-Skadecentrum är suveräna Länk Jag har lämnat ett flertal bilar till Lasse där. Och alltid varit 100% nöjd |
|
|
Tack för info! Jag åker dit på fredag. |
|
|
Hej, jag tänkte uppdatera er med resultatet. Dom blev jättebra. Efter en halvtimme jobb ser jag inte bucklan längre. Kostnad för 'småbucklor' är 875kr. Firman jobbar även med spotlackering. Kan vara bra att veta... |
|
| Vet ni om de kan fixa en några millimeter stort märke? Misstänker att firman där jag köpte bilen har spacklat eller polerat över och nu en månad senare syns det tydligt. | |
|
Dom jobbar dels med att ta bort bucklor där omlackning inte krävs. Funkar inte om det är spacklat. Återstår förmodligen att räta ut bucklan och göra en spotlackering (bara där skadan var) eller att lacka om ett större område. Om du är bor i närheten är nog det bästa att åka dit och visa upp skadan. |
|
| Ja det är nära jobbet så jag tar nog en tur nån dag. Kanske väntar tills jag hittar mer, det har ju en förmåga att dyka upp nya grejer vartefter tiden går. | |
|
Istället för att starta en ny tråd har jag en fundering. Vad är det för tricks firman sysslat med när jag upptäcker denna skada en månad senare. Jag såg ett märke när jag köpte bilen, men nu ser det ut som ett hål. Har de lagt nått över typ nått poleringsmaterial i samma färg som nu trillat av? Har inget minne alls av att jag såg ett hål när jag köpte bilen bara nått som såg ut som ett lättare skrap. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.