|
|
|
|---|---|
|
Länk Hittade denna utr.lista: 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AC TRAILER TOW HITCH 386 ROOF RAIL 417 ROLLER SUNBLIND, REAR SIDE WINDOWS 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET 698 AREA-CODE 2 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU 8V2 STICKER NCAP NIED/DEAN/SCHWED 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION Series options No. Description 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2K1 ALLOY WHEELS V-SPOKE 236 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING /Martin //BMW-För dig som älskar att köra | |
| Komfortpaket ingenting mer. Känner du dig nöjd med de grejerna plus manuell så visst men den är för dyr med tanke på utrustning och milen. Jag skulle iaf ha automat och drag som första grundkrav på en 520d. | |
|
För att en bil ska få kallas för dyr tycker jag att det ska finnas gott om billigare alternativ. Det gör det inte. Länk Manuell känns kanske inte så rätt dock, kolla in denna. Länk Lacken och interiören kanske inte är enligt allas smak dock. Jag tycker själv att det ser helt okay ut förvisso. ------- //Lövet |
|
| Priset kanske inte var så tokig när jag ser vad resten kostar, finns säkert plats för visst prut. Men jag tycker ändå automat är ett krav. Inte för att BMWs manuella är dåliga tvärtom, men automaten och lilla dieselspisen passar varandra perfekt! | |
|
Jag tror att jag behåller min 523iA M-sport ett tag till..känns som att det är lite att byta ner sig till en snålt utrustad 520D med manuell låda... Måste bara få bukt på ojämna gången i min.. /Martin //BMW-För dig som älskar att köra /Martin //BMW-För dig som älskar att köra |
|
| Jag kör en 520d med manuell låda och är väldigt nöjd med den. Det är en mycket mycket bra växellåda och den är också mycket snål. Ingen skatt i fem år för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.