|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte fixa till framvagn resp bakvagn på min X5 E53 -02 eftersom den gått runt 17k och börjar bli lite mjuk i bussningarna till tryckstagen och även bakvagnsbussningar ( silentblocken ) spruckit lite i vulkningen ! Har bytt på många olika BMW bilar genom åren,och då har det varit org.delar som gällde.Men nu när man kan hitta "allt"på nätet finns det så många olika säljare,och på tex Ebay finns det säkert sämre o bättre grejer! Skulle vilja hitta en firma som har bra grejer till "rätt" pris ! Kan köpa org.delar till så gott som inköpspris,men svenska priser har gått upp rätt rejält senaste tiden, och eftersom jag har ett antal bilar som behöver omvårdnad gör det inget om man kan hålla ner kostnaderna lite! Så allstå,om det finns erfarenhet från seriösa leverantörer,antingen på Ebay eller annat,vore jag tacksam! / Thomas | |
|
Kolla hos reservdelar24.se och mister-auto.se Generellt är reservdelar24.se billigast, men på vissa delar är faktiskt mister-auto.se billigare... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kolla Claus Autopart, handlade mina länkarmar o bussningar till min X5 4,6 där. klockrena prylar o skit trevlig snubbe. Länk Mvh Robban |
|
|
Tack för svar ! Det blev Claus Autoparts! Fick hem grejerna på 2 dagar! Kom på att jag köpt från honom tidigare till min E38 för några år sedan . Ska montera i veckan och hoppas att bilen blir mindre "ormig"på vägen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.