|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Min pappa gick bort i höstas, han efterlämnade en herrans massa som han samlat på sig under åren. Han har haft en BMW 323 exclusive ståendes i garaget på pallar i ett par år, den hade lite rostiga bakskärmar som han bytt, men tyvärr där stannade projektet (lackningen kvar, slipning etc klart). Till bilen hör ett par väldigt snygga ovanliga 15 tums bmw fälgar, samt att motorn är oldschool trimmad av motor nord. (uppborrad till 2.6 eller 2.7 liter, trim kam och smidda kolvar). Motor karaktären är väldigt trevlig, fram till 3500 varv så är motorn väldigt civiliserad, efter 3500 varv drog den min gamla bmw 328 (e36) som jag hade vid tiden då pappa körde denna. Bilen är i övrigt väldigt bra skick (förutom lackningen av skärmarna bak som måste fixas). Reg nummer: MWD 179 Vad tror ni en sådan bil är värd? | |
| Vet inte hur många de gjorde, men detta är nummer 69 | |
|
Lägg ut lite bilder. Vad är det för inredning typ sportstolar? Miltal historik service bok? Diffad bakaxel?? |
|
| Först, beklagar...Gällande bilen: Jag tycker att du skall behålla den o göra klart den, fullfölja det din far på började. Njut av bilen, låt det hela sjunka in. Känns det fortfarande rätt att sälja så får du bättre betalt för en färdig bil än ett "projekt". Sen är det såklart inte gratis att lackera men med lite tur/kontakter/whatever så kan mn få en helt OK hellackering för 15', dvs hela bilen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.