|
|
|
|---|---|
|
Efter att tidigare ha haft en E83a och nu kört några mellan år i en XC90 är det åter dags att sikta på en X3a, denna gången en F25. Är lite sugen på att åka och titta på HSG476 som står hos Södertörns Bil AB. Finns manga F25or till salu med betydligt tråkigare specifikation. Men motiverar sportstolar(skinn), navi pro och panoramatak 279 000 kr för 10 521 mil? Är det någon här som varit och kikat på den? Jag har 28 mil enkel väg... //Stenback | |
|
Ooops... glömde den obligatoriska länken: Länk |
|
| Trevlig spec. Men den känns lite dyr. Borde ligga på max 250 kSEK tycker jag. | |
|
Ja, de finns en hel del X3or med mindre mil för under 250' men då med betydligt tråkigare spec. Står en vit på Bilia som gått under 3000, men den saknar navi/bluetooth/keyless, dock till förmån för ett M-paket. Den vill de ha 309' för, känns saftigt det också för en 3 år gammal bil. Bilen kommer rulla 1500 mil/år så 10500 är ingen katastrof. Skicket är mer intressant. Det finns otroligt fräscha 10000 milare samtidigt som det finns sabbiga 3000 milare. Allt beror på tidigare ägare... //Stenback |
|
|
Stenback Jag köpte min i januari och jag gick på bilpriser och jämförde. Min låg ju ungefär i bilprisers värdering. Den som du har länkat ligger på 250800.- så svar som du fick innan är helt relevanta. Jag började leta efter X3 i höstas och märkte direkt att dom ex. med bättre utrusnings nivå försvinner fort medan dom med standard utrustade låg kvar länge. Den länkade har bra spec kanske lite mer på metaren och ja den är dyr. Mitt förslag ring och prata med dom. Har du bil i inbyte kanske du för bra pris för den. |
|
|
Palikovich: Ja det stämmer nog utmärkt. Just det där med maskinskadeförsäkring och så gör ju att mer än 10 000 mil sabbar ju den tryggheten. Jag blir alltid skeptisk när bilen är registrerad på en privatperson men annonseras ut av en bilfirma. Det står inget om att de säljs för kunds räkning heller... //Stenback |
|
|
Haha jag missade eller bättre sagt tvekade och funderade för mycket när det dök upp en X3 med rätt spec just pga att det ståt i annonsen säljs för kunds räkning!!! Ja man vill inte blåst på någon sett och om det käns inte 100 så hoppa av det, det dyker upp den räta ex snart! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.