|
|
|
|---|---|
|
Tjena, ni vet de tidningar som biltillverkarna brukar skicka ut till ägarna av hyfsat nya svensksålda bilar... månadsvis eller så. Det är så att det damp ner ett "Audi Magazin" i brevlådan häromdan, vi har nämligen en dylik bil inom familjen. Jag anser att den är väldigt bra faktist, ganska tjock och inte bara bilar, lite intervjuver med mer eller mindre kända personer... ja m.m. Hur ligger BMW till på den fronten? Är "magasinet" bra eller? Vore kul att veta... | |
M3_BMW |
Tycker tidningen är helt okej, alltid något intressant att läsa. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Synd bara att vi med gammla BMW inte får den =( //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
M3_BMW |
Cosmos: Men du kan prenumera på tidningen. Länk Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
-> Cosmos Konstigt, jag får! //Ticco www.ticco.com |
|
|
Har för mig att man får tidningen om man är medlem i BMW Club Schweden! Kolla deras hemsida om det står något där: Länk Annars kan man alltid prenemurera på den "manuellt" genom att ta kontakt med generalagenten. Vet dock inte vad det kostar (om det kostar). Mvh |
|
|
Ah... kanske därför. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jag får två st. av nån anledning. Är medl. i BMWCS, kan det ha med det att göra tro. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.