|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som varit med att displayen börjat strula..?? Först började det med att den var lite "trögstartad" och tänkte lite väl länge, men sen kunde jag köra musik - gps - osv som vanligt. Men nu senaste dagarna har det blivit värre och värre och idag har det bara stått BMW nån gång och sen har displayen varit helt svart. Jag bara bara ägt billen några veckor, och den funkade perfekt när jag köpte den och är i superskick med all form av extrautrustning så det är verkligen min pärla. Måtte nu inte detta vara något stort???!! | |
|
Det lär väl inte vara något jättestort, det är väl skärmen som krånglar lite bara. Räcker säkert med att byta skärmen bara, eller någon kontakt. Ganska normalt fel på en tio år gammal bil. |
|
|
Jag har googlat pris, och en begagnad kostar runt 5000kr.. så ska den monteras också, så lär kosta en hel del. Bilen är oerhört lite använd, så den kan knappt räknas som 10 år (bara gått 6000mil). Men dessvärre har du säkert rätt... typiskt när den var tiptop för ett par veckor sedan bara! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.