|
|
|
|---|---|
Thomas S |
Tjena alla! Fick en mindre trevligt uppvaknande inatt! Vaknade vid tre tiden av att hunden levde Sa**n! Yrvaken som man är så gick vi upp och kollade va det va,men såg ej nått! I morse satt vi ute på altan och drack te,då såg jag att en sidoblinkers va borta på 535án! Frågade samboende om hon haft sönder den,men inte då! Gick ner för å´kolla och då får man en chock! Dimljus,ögonlock,emblem,halvsönder sliten bakvinge,samnt brytmärken runt vingen,typ högerbak skärm och lucka. Ögonlocken hade dom fått lös genom att bryta (lyfta) huven. Jävelsk kul att åka på kompleterande lack av resten av bilen...! Ser väl inte klokt ut att bara ta dom delar som blev utsatta!! Tur i oturen att man inte smög runt ute med hund och krockert klubba i natt! Hade polisen här nyss med,men dom kan ej göra nått om det inte finns misstankar... Thomas S |
|
Jag lider - med dig ! ! ! Hade du inget larm på bilen? Ja när du har åtgärdat allt kanske dom kommer tillbaka och ger "pärlan" en omgång till? Så förberedd dig väl till nästa gång...! |
|
|
usch, man blir rädd för att hålla pärlan ute när man hör sånt här =( Själv är jag en nattmänniska. Dirket när jag hör nåt konstigt ljud tar jag en nogrann titt genom fönstret (bilen står 4 meter ifrån mig=)... Hoppas allt löser sig med din bil ///Tomas 528i -86 |
|
Thomas S |
Tjena igen! Funderade på en sak ang bilen! Den eller de som gjorde det ,måste ju bara varit ute efter dessa delar. Om dom inte blev skrämda av hunden,för att det stog en ny gräsklippare bredvid bilen och en Audi med nya extraljus och div utr. Samnt att det sitter en tele och stereo mm i bilen. Känns så frustrerande med att få extra utgifter pga att nån "pundare" inte kan respektera mitt och ditt! Det var den Mo i Rana resan det=(( Thomas S |
|
Om du inte bor på en så stor ort kan du ju hålla utkik efter 5-seriebilar som nyligen dykt upp med ögonlock... ///Tomas 528i -86 |
|
Thomas S |
Tjena! Jo det tänker jag göra! Var ensam om det här ialf..! |
Thomas S |
Tjena! Jo det tänker jag göra! Var ensam om det här ialf..! |
Thomas S |
Nu så e´pärlan på lack! Kostade på hel lack med lite effekt i klarlacken(diamantsvart som går i ton till mörklila met och 2 perlsorter) Ska nog bli rätt så ensam om denna färg nu! Bliev lite extra göra i omed färgbytet men det är det värt! Bilder kommer så snart den e´klar! |
|
Thomas, du låser väl in pärlan i fortsättningen. |
|
Thomas S |
Ja nu så e det halogenlampor med rörelse vakt utanför garaget oxå!! Ska stoppa i larm med! Vilka e´bra å prisvärda? Lite begränsad budget nu=(( Thomas S |
| Skulle satsa på ett Cargard larm. Installerat och klart för ca 3200:-. | |
Thomas S |
Vem säljer dessa larm? Har dom nån hemsida? Thomas S |
Thomas S |
Länk Hittade det själv=)) |
Thomas S |
Nu så har man fått igen bilen! Kostade på hel lack,svartlilamet med perl! Snacka om att den blev perfekt nu! Har ej fått ögonlocken än men dom kommer! Nu så blir det ett larm som är godkännt! Cargard eller Cobra. Måste fota den oxå nu! Thomas S |
|
Hoppas att du får ha den ifred nu bara. Själv tycker jag att folk som inte kan skilja på mitt o ditt ska ha ett skott i pannan. God fortsättning med bilen!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.