|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en diagnostikläsare/felkodsavläsare men vill ha en där jag kan läsa av temperaturen i automatlådan. Någon med förslag måntro? | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hej, jag har två läsare, PA Soft BMW Scanner och INPA. Båda är mycket dugliga. Hittills har jag använt INPA ganska lite, men då jag använde den insåg jag att den ger väldigt mycket information, alltså livedata, som jag inte upplevde att jag kunde får ur BMW Scanner. Jag såg på Google att folk har läst av "transmission temp" via INPA även om jag inte testat det själv. Så min rekommendation skulle vara just INPA i så fall. Men Googla o kolla du med för säkerhets skull. INPA bör finnas på Blocket, köpte min via samma kille som sålde mig BMW-scanner. Ola, forummedlem här. /a |
| Ok, tackar för det svaret. Ska kolla upp detta. | |
|
Hej, Inpa kan läsa tmperaturen på växellådan. Den kan läsa hur många procent luftspjället till fötterna är öppet så sådana här elementära saker som olika temperaturer klarar den galant ;-) Powerpostar dig dieselsexan. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.