|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag kollar på en 535d som jag har tänkt göra affär med på Tisdag. Bilen är enligt annons en 07a men enligt BMWvin.com har den detta "Prod. date 2006-04-07 " Kan det då verkligen vara en 07a? | |
|
Gulfstaterna och Brasilien har tidigt årsmodell byte. I dessa länder säljs inte dieslar eller Touring. Så nej det är inte någon 2007a. Hittar ditt objekt efter lite letande och bara skakar på huvudet. Det är så mycket fel i annonsen. Att jag inte förstår att någon kan vara intresserad. Länk Komfortstolar? Nej den har standardstolar UTAN värme (Italienimport) BMW M-läderratt? Nej standardratt! Stolvärme fram? Nej nej om den inte mot förmodan fått det eftermonterat och då är det eftermarknadsgrejer med knapp på något gömt ställe. HiFi Professional - utökat högtalarsystem? Nej standard ljudsystem. Stolvärmarebak: Nej det har den inte. Rails? Den som skrivit annonsen är blind, det finns inga rails. Bakre rutor mörktonade från fabrik: Nej det är dem inte. Kod S761A är tonade rutor från fabrik, vilket saknas. Har den dragkrok är den eftermonterad sedan lagen om inskrivning i regbeviset försvunnit. Det fanns ingen krok från fabrik och ingen är inskriven i regbeviset och med tanke på alla andra fel saknas troligtvis dragkrok. Häpnadsväckande att man kan ha så många fel i en och samma annons?! Har du kollat att miltalet stämmer? Utdrag från ISPA Light från BMW är det första att göra om nu inte alla fel och påhitt avskräckt dig från köp. Mvh Stephan |
|
| Bra Stephan. Verkar inte seriöst av den handlaren. | |
| Stort tack! Verkligen. Tänker nog om lite här! Jag har tyvärr inte så stor kunskap om bmw så återigen Tack! !! | |
| Jössesjäklar.. | |
|
Har lust att åka ditt igen med papper på bilen och visa dom vad det egentligen är för nåt. Va ju helt sjukt detta och förstår inte varför dom gjort så fel. |
|
|
Bra genomgång! Tom registreringsnumret har de (råkat??) vänt på i annonsen, det som står på bilen är csk178 om nu någon potentiell köpare googlar på detta... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.