|
|
|
|---|---|
|
Hej, beställde nyligen en aktiv subwoofer pioneer 8", inget fräs men bara det är något dunk iaf, och så köpte jag en ny stereo, kenwood, fick hem allt för någon dag sen, beställde allt från Mds. Bad en firma installera allt då jag inte vet något alls om inkoppling av ljud och jag känner ingen man kan fråga. Efter bara någon timme så va allt klart, autoexperten i Växjö fixade inkopplingen till stereon och kabeldragning, bara att problemet va att baslådan gav inget ljud, inget alls, men på fjärrkontrollen så visar det att den har ström (en blå lampa lyser vid "power") Han på autoexperten visste inte va problemet va, han hade testat allt, både låg och hög nivå mm. Han trodde baslådan va trasig. Men den bör inte vara det då den är precis ny. Frågan är då om jag ska skicka tillbaka den och vänta x antal dagar på en ny eller kan ett det vara ett annat fel? Om någon har en liknande baslåda från mds.se (en aktiv subwoofer pioneer 8" alltså) Tack på förhand för all hjälp | |
|
Länk Mycket kunnig kille, be han kasta ett öga på det så kommer han kunna säga om lådan är kass. Finns i Växjö. EDIT: Sorry men verkar som de bara pysslar med e-handel nu. Ska kolla vidare om han fortfarande är aktiv i Växjö. |
|
| Hej, tack, kan ta och ringa dom på måndag och fråga om de kan ta en titt på bilen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.