AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.886

Tips/info om denna Z4m mottages

ki
75
kilin
120d e87-10
Hej. Nu när våren kommer på bred front så har suget efter en M-bil blivit stort.
Är främst ute efter M3 E92, men det är riktigt dåligt utbud på svensksålda som inte gått 7,5 varv runt moder jord. Och börjar därför bli lite väl mycket sugen och orkar inte vänta länge till på M3an.

Så, har hittat en svensksåld Z4m nyligen och undrar lite hur dessa ska värderas då de inte direkt finns supermånga av dem heller.
Jag länkar denne och önskar få lite råd å
Dåd om detta exemplar.

Länk

Tack på förhand!

Mvh Kilin

La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Hej, Har inte så lång erfarenhet av Z4M, men de få svensksålda som varit till försäljning i år har legat på den prislappen.

Frågan är hur många brukare det är av de 7 som ägt bilen? Kan hälften vara bilfirmor?

Jag är lite skeptisk till "många" ägare och relativt lite mil. 7-800 mil per år som denna har gått, kanske kan stämma dock.

Cabmotor verkar vara det som pajar, så surfa och kolla hur felsymtomen brukar vara. Har själv en coupe så jag har inte kollat under rubrikerna, men de har varit rätt många..

Här är två bra siter, förutom autopower: Länk Länk

Mi
190
Mikecab
Bmw 525i 2007 lci
Kan bara säga att det är en underbar bil har ägt min i 3 veckor nu och ör super nöjd mycket väl balanserad och grymt kul att köra
ki
75
kilin
120d e87-10
Kan jag absolut tänka mig Mikecab! :)
Tack så mycket för informationen och även detta med strulande cabmotorer osv.
Dock så verkar denna z4 vara såld nu tyvärr.

Nu får vi se vad för svensksålt mums det kommer in från M till salu:)
Hjärtat bankar ändå fortfarande hårdast för M3 e92

Tack.

Mvh Kilin
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Nuvarande ägare har haft den sedan 2013-05. Innan dess hade en man den i 2 år, en kvinna hade den innan dess i 1 år, innan dess en man i 3 år. Före det är det ett företag som ägt den i 6 månader plus 3 olika Bavaria återförsäljare/agenter.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.