|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa denna bil Länk Någon som har erfarenhet av såna bilar? Tillägg, kommer att köra ca 800-900 km varje vecka ungefär, mkt landsväg och motorväg. | |
|
Ska tillägga att återförsäljaren är MRF ansluten. Vilket känns tryggt, eller? |
|
| Ståtlig och komfortabel vagn! du kommer stortrivas under dina 800-900 km i veckan! MRF är hyffsat tryggt, de brukar vara månaom att följa konsumentköplagen. | |
|
Hej, Det är något som inte stämmer. Bilens reg nr leder till en 520 d, vilket också anges lite längre ned i annonsen, under info från bytbil. Inget fel på 5-serien, men den går nog inte upp mot en äkta 750. :-) /Lennart |
|
|
Kollade nu fler foton. Reg nr XSB892 skall det vara, inte 894, som annonsen anger. Bra precision från första början... Lycka till! :-) /Lennart |
|
|
Jag tycker att du behöver en sådan bil :) |
|
|
komfortabel javisst, BMW-känsla inte det minsta. Kanske blev det bättre med LCI:n men den 745 2002 som jag hade i ett par år var en stor besvikelse avseende körglädjen och allt som BMW är förknippat med. Den var visst tyst och mycket komfortabel att åka med men det enda som visade att man körde en BMW var märket i ratten. Detta är ju en känsla så det är ju väldigt personligt och subjektivt men så fort jag bytte till min nuvarande sjuserie så återkom glädjen och bilen känns väldigt mycket BMW. Tycker du ska testa noga. Men är det inga fel på bilen och du gillar den så slå till, det är mysiga bilar att åka med. Observera ÅKA, för just den bilen kör man inte var min uppfattning. Niklas Fransosen |
|
We 2.010 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Man köper väl en 7-serie för att åka? Inte för att köra. :D |
|
:-) Ja jo visst är det så att man kanske åker mer med en sjua än med en femma eller en trea eller en liten Z-skutt men med den nuvarande sjuan tycker jag att man kan köra mer om andan faller på än vad man kunde eller ville med en e65. Men nog är det så att mesta tiden liksom pyser man bara fram och njuter av att vara kung på vägen :-) Niklas Fransosen |
|
|
Underbara bilar, du kommer aldrig att åka bättre. KÖP! _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. |
|
| Det blir kanske inte de billigaste milen, men garanterat bekväma! Snygg är den också, jag gillar den här mycket bättre än den "nya". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.